پنل کاربری پیامک

تا بحال کسب و کاری رو دیدید که نیاز به تبلیغ و معرفی نداشته باشه؟ یا بگه به اندازه ای فروش دارم که نیاز به خرید مجدد مشتری های قبلی ندارم؟!ما هر روز شاهد تبلیغات بزرگترین و موفق ترین کسب و کارها مثل دیجی کالا و علی بابا و … هستیم.

از بیلبورد ها و سایت ها گرفته تا پیامک هایی که روزانه برامون ارسال میشه. این یعنی اس ام اس مارکتینگ موثرترین نوع تبلیغات حتی برای برندهای بزرگ و شناخته شده هست.البته که استفاده از پنل پیامک فقط برای تبلیغات نیست و ارتباط با مشتری شاید قسمت مهمتری از نقش پنل کاربری رو شامل میشه.

حالا میدونید چرا برندها اس ام اس مارکتینگ رو برای تبلیغات انتخاب میکنند و مثلا تبلیغات در شبکه های اجتماعی جزو اولویت هاشون نیست علاوه بر هزینه پایین و تاثیر بالایی که این روش داره، اس ام اس تو موبایل مخاطب شما باقی میمونه و در واقع این ماندگاری باعث میشه که اس ام اس مارکتینگ،یکی از روش های مورد علاقه صاحبان کسب و کار باشه.پنل کاربری پیامک امکان ارسال و دریافت پیامک را برای شما فراهم میکنه و 2 نیاز اصلی هر کسب و کاری رو برطرف میکنه:

  1. تبلیغ و معرفی کسب و کار شما
  2. مدیریت ارتباط با مشتریان قدیمی

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه تلفن تو سامانه پیامکی همون کاری رو برای شما انجام میده که دفترچه تلفن های کاغذی تو منزل یا کانتکت های گوشی براتون انجام میده، با این تفاوت که اینجا میتونید نامحدود مخاطب و گروه مخاطبین ایجاد کنین.

ادامه مطلب
ادامه مطلب

مخاطبین شما یکبار ایجاد میشن و میتونین از طریق ماژول های مختلفی که تو امکانات پیشرفته براتون قرار دادیم طبق نیازتون با اونها ارتباط برقرار کنین، مثل ماژول اقساط یا نوبت دهی و … امکان اضافه کردن تک به تک شماره ها و هم اضافه کردن یکجای شماره ها از طریق فایل اکسل برای راحتی شما فراهم شده.

یکی از مهم‌ترین امکانات یه سامانه پیامکی دفترچه تلفنه که افزاپیام استفاده از اون رو براتون راحت کرده.

خدمات هوشمند

خیلی وقت ها پیش میاد که شما دسترسی به لپتاپ و کامپیوتر برای استفاده از پنل پیامک ندارین، اگر این اتفاق از قبل برنامه ریزی شده باشه ارسال زماندار به دادتون میرسه و میتونید از قبل متن پیام و زمان و ساعت ارسال رو ست کنین و ارسال شما انجام میشه.

ادامه مطلب
ادامه مطلب

اما گاهی پیش میاد که اتفاقی میفته و شما دسترسی به اینترنت ندارید و میخواید از طریق موبایل پیامتون رو ارسال کنید. اینجاست که خدمات هوشمند در پنل اس ام اس مدیانا به کارتون میاد.

شما از طریق موبایل میتونید ارسال پیامک تکی و گروهی داشته باشید ولی نمیتونید از بانک شماره های داخل پنل استفاده کنید و فقط میتونید از مخاطبین دفترچه تلفنتون استفاده کنین.

برای ارسال پیامک کافیه به قسمت ارسال پیامک در موبایلتون برید و یک پیام جدید ایجاد کنید.حالا تو قسمت دریافت کننده، شماره یکی از خط های اختصاصی که در پنل دارید رو وارد کنید. در قسمت متن پیام باید از این فرمول استفاده کنید:

send,from,mobile,message

به عنوان مثال :

send,989912510618,989196662004,Salam

دقت کنید که بین تمام بخش ها از کاما استفاده کنید و هیچ فاصله ای نذارید. در قسمت from شماره خط اختصاصی ای که اشاره شد رو مینویسید و در قسمت mobile شماره موبایلی که میخواید براش پیام رو ارسال کنین وارد میکنین. در قسمت message هم که متن پیامی که میخواید ارسال کنین رو مینویسید و ارسال میکنید.

برای ارسال پیامک گروهی این کد تغییر میکنه و 1 مرحله به کار شما اضافه میشه.

شما باید انتخاب کنین که به کدوم یکی از گروه های مخاطبینتون در پنل میخواید پیام ارسال کنین، بنابراین باید کلمه book را به یکی از شماره های اختصاصی خودتون ارسال کنید تا لیست دفترچه ها و کد اونها براتون ارسال بشه. حالا میتونید از طریق کد زیر برای ارسال پیامک گروهی اقدام کنین:

book,from,code,message

به عنوان مثال :

book,9810002020,333,Salam

در اینجا هم مثل ارسال پیامک تکی در قسمت متن پیام اول کلمه book و بعد از اون شماره خط اختصاصی تون و بعد کد دفترچه تلفنی که دریافت کردین و درآخر متن پیام رو وارد میکنین و ارسال میکنین.

ضمنا شما از طریق موبایل میتونین پیام های ورودی و اعتبار حسابتون هم بدون نیاز به اینترنت چک کنید، فقط کافیه کلمه inbox یا credit رو به یکی از شماره های اختصاصی تون ارسال کنین.

عملیات حساب

در قسمت عملیات حساب پنل پیامک، شما میتونید خرید خط و شارژ مورد نیازتون رو انجام بدید و به گزارش دقیق هر کدوم دسترسی داشته باشید.

در زیرمجموعه شارژ حساب، علاوه بر لیست تعرفه ها که برای شما نمایش داده میشه، تعداد پیامکی که میتونید با اون مبلغ شارژ ارسال پیامک داشته باشید هم به شما اعلام میشه و شما میتونید به راحتی خرید شارژ خودتون رو انجام بدید.

ادامه مطلب
ادامه مطلب

گزارشات مالی مهم ترین بخش یک پنل اس ام اس به شمار میره، شما از این قسمت میتونید لیست وضعیت تمام پیام های ارسالی تا انتقال موجودی و شارژ حساب و خرید خط و پنل خودتون رو به صورت دقیق ببینید و داشته باشید.

شما ممکنه برای ارسال پیامک نیاز به خطوطی علاوه بر خطوط رایگانی که در سامانه برای شما قرار دادیم داشته باشید، راجع بهابن خطوط در این صفحه به طور کامل برای شما توضیح دادیم.

در قسمت خرید شماره میتونین خط مورد نیازتون رو درخواست بدید و منتظر تائید پشتیبانی باشید. اگر عملیات خرید خط شما تا مرحله پرداخت و نهایی شدن نرسه، تو قسمت سبد خرید برای شما ذخیره میشه تا بتونید در فرصت مناسب اقدام به پرداخت کنید.

در آخرین بخش از منوی عملیات حساب، شما شاهد تعرفه فارسی و لاتین انواع خطوط خواهید بود.

پشتیبانی

ازآنجایی که اکثر مخاطبان پنل پیامک، صاحبین کسب و کاری هستند که مجال مکالمه و پیگیری های تلفنی را ندارند، ما در پنل پیامک مدیانا پشتیبانی تیکتینگ را قرار دادیم و در اسرع وقت به تیکت ها پاسخ میدهیم. همچنین در بخشی که با عنوان انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفتیم، آماده ی شنیدن نظرات شما هستیم.

ادامه مطلب
ادامه مطلب

تمامی مدارکی که برای فعالسازی پنل و خطوط باید ارسال کنید از بخش پشتیبانی و منوی ارسال مدارک قابل انجام است. همچنین برای خدماتی کردن خطوط میتوانید درخواست خود را از منو پشتیبانی ارسال کنید. برای آغاز اس ام اس مارکتینگ هیچ مشکلی نخواهید داشت چون افزاپیام برای آشنایی کامل شما با تمامی قسمت های پنل پیامک ، راهنمای کاملی آماده کرده و در بخش پشتیبانی قرار داده است.

%name% عزیز به سایت ما خوش امدید

کد تایید شما %verification-code%

ارسال پیامک از طریق پترن با ارسال با کلمات کلیدی تفاوتهایی دارد که میتوانید از این قسمت در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ارسال پترن

در پنل پیامک افزاپیام ، پیامک ها پس از ارسال و قبل از دریافت توسط مخاطب در صف تایید مانیتورینگ قرار میگیرند تا از ارسال پیامک های بی محتوا و تبلیغات غیر مجاز و کلاهبرداری های پیامکی جلوگیری شود. به همین دلیل دریافت پیامک با سرعتی بالا اما کنترل شده انجام می گیرد. اما این سرعت برای کسب و کارهایی مثل اپلیکیشن ها و سایت ها که کد فعالسازی برای تائید شماره موبایل ارسال میکنند

ادامه مطلب
ادامه مطلب

باز هم مطلوب نیست و مشکلاتی از قبیل دیر ارسال شدن کد تایید به کاربر را به همراه دارد. ما برای این نوع پیامک ها در پنل اس ام اس، ارسال پترن رو در نظر گرفتیم که سرعت بسیار بالایی دارد و نیاز به تائید مانیتورینگ ندارد. به این صورت که شما با ایجاد یک الگو که شامل متغیرهایی در متن پیامک هست، 1 بار برای همیشه درخواست پترن خودتون رو در سامانه ثبت میکنید. بعد از تائید سامانه به ازای هر الگوی تعریف شده یک کد ارائه میکند. برای مثال:

%name% عزیز به سایت ما خوش امدید

کد تایید شما %verification-code%

ارسال پیامک از طریق پترن با ارسال با کلمات کلیدی تفاوتهایی دارد که میتوانید از این قسمت در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امکانات پیشرفته

null

پاسخگوی خودکار

پاسخگوی خودکار

فرض کنید شما فروشنده لوازم کامپیوتری هستید و میخواهید لیست محصولات خود را به مشتریان خود…

null

پرداخت اقساط

پرداخت اقساط

شاید شما کارگزار بیمه باشید پیش آمده بعضا بیمه نامه های خود را به صورت اقساط به فروش میرسانیددراین صورت شما نیازمند یادآوری اقساط...

null

هدایا

هدایا

تصور کنید برای تعدادی از مشتریان وفادار خود تعدادی هدیه در نظر گرفته اید، میتوانید این هدایا را از طریق سامانه اس ام اس برای مشتریان خود ارسال کنید.

null

مسابقه و نظرسنجی

مسابقه و نظرسنجی

تا حالا شده شما به عنوان یه فروشگاه دار و یا کسی که صاحب کسب و کار هستین و از سامانه ارسال پیام کوتاه استفاده میکنید...

null

نوبت دهی

نوبت دهی

فرض کنید شما مدیریت یک کلینیک درمانی را به عهده دارید و تمایل دارید علاوه بر روش های مرسوم نوبت دهی(حضوری و تلفنی)، امکان سیستم نوبت دهی

null

انتقادات و پیشنهادات

انتقادات و پیشنهادات

همانطور که از اسم این ماژول مشخص است این ویژگی میتواند برای بالابردن کیفیت خدمات شما جهت افزایش فروش محصولاتتان کمک کند

null

منشی عضویت

منشی عضویت

شما میتوانید با انتخاب یک خط اختصاصی که قابلیت دریافت و ارسال دارد، از مخاطبین خود بخواهید برای عضویت در سامانه اطلاع رسانی سازمان، شرکت و...

null

تبریکات و اخطاریه

تبریکات و اخطاریه

تصور کنید برای تعدادی از مشتریان وفادار خود تعدادی هدیه در نظر گرفته اید، میتوانید این هدایا را از طریق سامانه مدیانا اس ام اس برای مشتریان خود ارسال کنید

null

کدخوان

کدخوان

تصور کنید میخواهید مشخصات یک محصول را بر اساس کد محصول برای مشتریانتان ارسال نمایید، مشتریان شما میتوانند کد محصول را به شماره خط اختصاصی

انواع ارسال

انواع پیام

ارسالی

لیست تمامی پیام های ارسالی شما در سامانه پیامک ذخیره میشود و میتوانید از آخرین وضعیت هر کدام از پیام ها اطلاع پیدا کنید.

دریافتی

در پنل پیامک افزاپیام میتوانید لیست پیام های دریافتی خود را مشاهده نمایید و از آن ها خروجی اکسل دریافت کنید.

پیام پیش فرض

شما میتوانید متن هایی که ازآن ها استفاده بیشتری دارید را در قسمت پیام های پیش فرض ذخیره کنید و در زمان ارسال از آن ها استفاده کنید.

7 روز گارانتی عدم رضایت از پنل

با اطمینان انتخاب کنید

پنل کاربری تجاری

187،000هزار تومان
  • 7 عدد
  • 166.1 ریال
  • 144.98 ریال
  • 220 ریال
  • 161.7 ریال
  • 123.2 ریال
  • 136.4 ریال
  • 137.5 ریال
  • 148.5 ریال
  • 176 ریال
  • 137.5 ریال
  • 123.2 ریال
  • 465.3 ریال
  • 110 ریال
  • 361.9 ریال
  • 141.9 ریال
  • 440 ریال
  • 2805 ریال
  • 20.35 ریال
  • 184.8 ریال
  • 365.2 ریال
  • 546.7 ریال
  • 909.7 ریال
  • 1819.4 ریال
  • 1500 عدد
  • 187،000 هزار تومان

پنل کاربری شرکتی

96،000هزار تومان
  • 5 عدد
  • 181.2 ریال
  • 158.16 ریال
  • 240 ریال
  • 176.4 ریال
  • 134.4 ریال
  • 148.8 ریال
  • 150 ریال
  • 162 ریال
  • 192 ریال
  • 150 ریال
  • 134.4 ریال
  • 507.6 ریال
  • 120 ریال
  • 394.8 ریال
  • 154.8 ریال
  • 480 ریال
  • 3060 ریال
  • 22.2 ریال
  • 201.6 ریال
  • 398.4 ریال
  • 596.4 ریال
  • 992.4 ریال
  • 1984.8 ریال
  • 700 عدد
  • 96،000 هزار تومان

پنل کاربری اقتصادی

39،000هزار تومان
  • 3 عدد
  • 196.3 ریال
  • 171.34 ریال
  • 260 ریال
  • 191.1 ریال
  • 145.6 ریال
  • 161.2 ریال
  • 162.5 ریال
  • 175.5 ریال
  • 208 ریال
  • 162.5 ریال
  • 145.6 ریال
  • 549.9 ریال
  • 130 ریال
  • 427.7 ریال
  • 167.7 ریال
  • 520 ریال
  • 3315 ریال
  • 24.05 ریال
  • 218.4 ریال
  • 431.6 ریال
  • 646.1 ریال
  • 1075.1 ریال
  • 2150.2 ریال
  • 500 عدد
  • 39،000 هزار تومان

پنل کاربری رایگان

رایگانهزار تومان
  • 1 عدد
  • 256.7 ریال
  • 224.06 ریال
  • 340 ریال
  • 249.9 ریال
  • 190.4 ریال
  • 210.8 ریال
  • 212.5 ریال
  • 229.5 ریال
  • 272 ریال
  • 212.5 ریال
  • 190.4 ریال
  • 719.1 ریال
  • 170 ریال
  • 559.3 ریال
  • 219.3 ریال
  • 680 ریال
  • 4335 ریال
  • 31.45 ریال
  • 285.6 ریال
  • 564.4 ریال
  • 844.9 ریال
  • 1405.9 ریال
  • 2811.8 ریال
  • 5 عدد
  • رایگان
  • ارسال پیامک سریع
  • ارسال پیامک از دفترچه تلفن
  • ارسال از فایل .xls , .txt
  • ارسال پیامک صوتی
  • ارسال پیامک گروهی و تکی
  • ارسال زمان دار
  • ارسال دکل مخابرات (BTS)
  • ارسال مبتنی بر مکان همراه اول (LTS)
  • ارسال هوشمند
  • ارسال نظیر به نظیر
  • ارسال از اپلیکیشن
  • پیامک بین المللی
  • پیامک منطقه ای و کد پستی
  • ارسال بر اساس مشاغل
  • ارسال بر اساس کد پستی تهران
  • ارسال بر اساس کد پستی ایرانسل
  • ارسال بر اساس کد پستی همراه اول
  • ارسال بر اساس جنسیت
  • ارسال بر اساس سن
  • بانک همراه اول
  • بانک شماره ایرانسل
  • گزارش وضعیت پیام ها
  • ماندگاری گزارش تا یک ماه
  • آرشیو ارسال پیام ها
  • شارژ آنلاین حساب
  • سفارش خط آنلاین
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • دارای نقشه کد پستی
  • پاسخ خودکار صوتی
  • امکان ایجاد و مدیریت مسابقه
  • ایجاد قرعه کشی
  • ایجاد نظرسنجی
  • انتقال دهنده
  • کدخوان
  • ایجاد و مدیریت هدیه
  • تحلیلگر
  • سیستم نوبت دهی
  • مدیریت ایمیل
  • استعلام لیست سیاه
  • منشی هوشمند
  • پیامک مناسبتی
  • ارائه API
  • امکان ارسال از خط خدماتی
  • هشدار دهنده
  • ایجاد و مدیریت پیشفرض
  • امکان ارسال از خط ویژه
  • خط هدیه اختصاصی 50002 (14 رقمی)
  • تعرفه خطوط 1000
  • تعرفه خطوط 2000
  • تعرفه خطوط خدماتی 021
  • تعوفه خطوط 3000
  • تعرفه خطوط 50001
  • تعرفه خطوط خدماتی 50001
  • تعرفه خطوط 50002
  • تعرفه خطوط 50004
  • تعرفه خطوط خدماتی 50004
  • تعرفه خطوط 50005
  • تعرفه خطوط 50009
  • تعرفه ارسال سیم کارت
  • تعرفه دکل ایرانسل ( BTS )
  • تعرفه خطوط 9990009
  • تعرفه خط ثابت ( 021,026 )
  • تعرفه نام تجاری
  • تعرفه (بین المللی - verify)
  • تعرفه پیام صوتی ثانیه ای
  • تعرفه پیام صوتی 10 ثانیه
  • تعرفه پیام صوتی 20 ثانیه
  • تعرفه پیام صوتی 30 ثانیه
  • تعرفه پیام صوتی 60ثانیه
  • تعرفه پیام صوتی 120 ثانیه
  • پیامک هدیه
  • قیمت پنل
  • سفارش پنل
    ثبت نام پنل

پاسخ سوالات خود را از اینجا دانلود کنید

پنل اس ام اس کاربری چه کاربردی دارد؟

صاحبان کسب وکار اغلب جهت تبلیغ و معرفی بیزینس خود از این نوع پنل استفاده
میکنند و ارگان ها نیز به عنوان( CRM)
یا نوعی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، از قابلیتهای این نوع پنل پیامکی استفاده مینمایند.

پنل کاربری اس ام اس با دسترسی های متفاوت تمرکز بیشتری بر ارسال و دریافت پیامک دارد و مورد
استفاده کسانی است که ترافیک ارسالی کمتری نسبت به نمایندگی دارند.

برای مثال: سازمانی که میخواهد برای کارمندان خود پیامک با موضوعی خاص یا یک محتوا با ماهیت اطلاع رسانی ارسال
نماید، میتواند از پنل کاربری پیامک استفاده کند . اطلاع رسانی به موقع و ایجاد ارتباط با کارمندان در سازمان ها، همواره نتایج مثبت به همراه دارد.

مدیریت منابع انسانی میتواند از داده های به دست آمده جهت آنالیز و در نتیجه ارتقاء سطح بهره وری کارمندان استفاده کند.

استفاده از پنل کاربری اس ام اس باعث جذب افراد بیشتر به سمت کسب و کار شما و تبدیل آنها به مشتری و در نتیجه سود دهی بیشتر میگردد.

آژانس های هواپیمایی ،هتل ها، مراکزدرمانی بهداشتی ،آموزشگاه ها و مدارس، شرکت های بیمه، موسسات مالی و اعتباری، بانک ها، مراکز خیریه و مذهبی، مراکز تفریحی، کافی شاپ و رستوران، فروشگاه های زنجیره ای، شرکت های فعال در حوزه آی تی و بسیاری از صاحبان کسب و کار میتوانند از قابلیت های این نوع پنل جهت افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان استفاده کنند.

سوالات متداول درباره پنل کاربری پیامک​

سوالاتتان رو از ما بپرسید

removeنحوه کار سرویس افزاپیام به چه صورت است؟
removeآیا برای استفاده از سرویس پیامک افزاپیام احتیاج به زیر ساخت پیچیده و یا نرم افزارهای خاص وجود دارد؟
removeآیا سامانه افزاپیام دارای دسترسی دمو می باشد؟
removeمشکلاتی که بعد از شارژ و هنگام بازگشت به سایت بوجود می آید مربوط به سامانه است؟
removeآیا محدودیتی در ارسال پیامک از طریق سامانه افزاپیام وجود دارد؟
removeآیا هزینه تمدید سالیانه از کاربران دریافت میشود؟
removeآیا برای آگاهی از دلیور شدن پیامک ها هزینه ای کسر می شود؟
removeدر صورت خرید شارژ، آیا محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود دارد؟
removeدر ارسال منطقه ای، بعضی از مناطق وجود ندارد، چه راه حلی برای ارسال به این مناطق وجود دارد؟
removeامکان ارسال به تعداد مشخص از یک بانک، در یک روز و ارسال به باقی شماره های همان بانک در روزهای بعد وجود دارد؟
removeبرای ارسال به کدپستی، چطور می توانم کدپستی را پیدا کنیم؟
removeآیا طراحان سایت و اپلیکیشن هم برای ارسال کدهای وریفای خود میتوانند از این سامانه استفاده کنند؟
removeدریافت پیامک های ارسال شده به شماره هایی که در پنل دارم هزینه دارد؟
removeارسال های ناموفق برای من هزینه دارد؟
removeمنظور از ارسال دلیور بیس چیست؟
removeآیا امکان استفاده از پنل به صورت تست وجود دارد؟
removeخط خدماتی چیست؟
removeچه خطوطی برای ارسال در اختیار من قرار می گیرد؟
removeدر سامانه قبلی چند خط خریداری کرده بودم، آیا امکان انتقال به سامانه افزاپیام وجود دارد؟
removeبعد از خرید خط چه مدت زمانی برای اضافه شدن به پنل و ارسال نیاز است؟
removeبرای ارسال از خطوط موجود در پنل احتیاج به تمدید سالیانه وجود دارد؟
removeچطور می توانم از خط ثابت اس ام اس ارسال کنم؟
removeآیا آپدیت ها و سرویس های جدید برای من هزینه دارد؟
removeتایید مدارکی که توسط کاربران ارسال می شود، در چه مدت زمانی انجام می شود؟
removeچطور می توانم از طریق وب سایت، ارسال اس ام اس تایید و ارسال کد وریفای و... انجام دهم؟
removeنحوه کار سرویس افزاپیام به چه صورت است؟

افزاپیام یک نرم افزار تحت وب جهت ارسال و دریافت پیامک در اختیار کاربران می گذارد.
فقط کافیست که آدرس سامانه را وارد کنید و با نام کاربری و رمز عبور مخصوص خودتان وارد شوید.
پس از ورود به سامانه می توانید به میزان دلخواه پنل خود را شارژ و اقدام به ارسال پیامک کنید.

removeآیا برای استفاده از سرویس پیامک افزاپیام احتیاج به زیر ساخت پیچیده و یا نرم افزارهای خاص وجود دارد؟

خیر…این سرویس با کمترین امکانت سخت افزاری و نرم افزاری قابل استفاده بوده و نیازی به نرم افزار برای استفاده وجود ندارد.

فقط نیاز دارید که به اینترنت(حتی اینترنت با سرعت پایین) متصل باشید و از مرورگر استفاده کنید.

removeآیا سامانه افزاپیام دارای دسترسی دمو می باشد؟

بله فقط کافیست از کلمه DEMO در هر دو باکس نام کاربری و رمز عبور استفاده کنید.

removeمشکلاتی که بعد از شارژ و هنگام بازگشت به سایت بوجود می آید مربوط به سامانه است؟

خیر.. این مشکلات مربوط به بانک می باشد. در صورت بروز مشکل ما نیز میتوانیم در مرتفع کردن مشکل و نحوه پیگیری از بانک راهنماییتان کنیم.

removeآیا محدودیتی در ارسال پیامک از طریق سامانه افزاپیام وجود دارد؟

خیر … هیچ محدودیتی در ارسال و استفاده از پنل وجود ندارد. روزانه 9 میلیون ارسال از سرورهای افزاپیام ارسال می گردد.

removeآیا هزینه تمدید سالیانه از کاربران دریافت میشود؟

خیر… علی رغم اینکه آپدیت های روزانه در سامانه انجام می شود، هیچ هزینه ای از کاربران سامانه برای تمدید دریافت نمی شود.

removeآیا برای آگاهی از دلیور شدن پیامک ها هزینه ای کسر می شود؟

خیر این امکان از طریق وب سرویس در پنل نمایش داده می شود، شامل هیچ هزینه ای نیز نمی شود.

removeدر صورت خرید شارژ، آیا محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود دارد؟

خیر… شارژ پنل، به صورت مادام العمر در پنل باقی خواهد ماند.

removeدر ارسال منطقه ای، بعضی از مناطق وجود ندارد، چه راه حلی برای ارسال به این مناطق وجود دارد؟

می توانید از نقشه کدپستی موجود در سامانه برای پیدا کردن کد پستی منطقه استفاده کنید، سپس از طریق منوی ارسال کدپستی، ارسال را به کدپستی منطقه مورد نظر انجام دهید.

removeامکان ارسال به تعداد مشخص از یک بانک، در یک روز و ارسال به باقی شماره های همان بانک در روزهای بعد وجود دارد؟

بله… می توانید شماره ها را براساس ردیف و تعداد تفکیک کنید و ارسال را انجام دهید. برای ارسال به بقیه شماره ها می توانید از ردیفی که آخرین ارسال را انجام داده اید ارسال جدید را انجام دهید.

removeبرای ارسال به کدپستی، چطور می توانم کدپستی را پیدا کنیم؟

کد پستی تمام مناطق کشور، روی نقشه در پنل قرار داده شده است و می توانید از این نقشه برای ارسال استفاده کنید.

removeآیا طراحان سایت و اپلیکیشن هم برای ارسال کدهای وریفای خود میتوانند از این سامانه استفاده کنند؟

بله…برای این نوع ارسال هم می بایست از ارسال وب سرویس از طریق api هایی که در سامانه قرار داد شده استفاده کنید.

removeدریافت پیامک های ارسال شده به شماره هایی که در پنل دارم هزینه دارد؟

خیر… در سامانه افزاپیام هیچ هزینه ای برای دریافت پیامک دریافت نمیشود.

removeارسال های ناموفق برای من هزینه دارد؟

هزینه ارسال هایی که به شماره های بلک لیست انجام می شوند بلافاصله به پنل شما عودت داده می شود. هزینه ارسال هایی که به هر دلیل (خاموش بودن موبایل، در دسترس نبودن طولانی مدت و … ) به گوشی تحویل نشده باشد اما از سمت اپراتور انجام شده باشد، از سمت اپراتور قابل عودت دادن نیست.

removeمنظور از ارسال دلیور بیس چیست؟

اپراتورهایی مانند اپراتور 2000 فقط هزینه ارسال هایی که با موفقیت انجام شده اند را کسر می کنند، که به این روش محاسبه هزینه دلیور بیس گفته می شود.

removeآیا امکان استفاده از پنل به صورت تست وجود دارد؟

بله تا مدت زمان سه روز، می توانید از پنل به صورت آزمایشی استفاده کنید.

removeخط خدماتی چیست؟

اپراتورها به یک سری از خطوط اجازه ارسال به شماره های بلک لیست را می دهند. محتوای این ارسال ها فقط باید متن اطلاع رسانی باشد که دریافت کننده پیام، انتظار دریافت آن را دارد. برای مثال افرادی که در یک سایت آموزشی عضو هستند، انتظار دارند که از بروزرسانی های سایت، از طریق پیامک مطلع شوند.
مراحل خدماتی کردن خط در اپراتورهای مختلف، متفاوت می باشد. راهنمای خدماتی کردن خط از تمام اپراتورها، به صورت کامل در سامانه افزاپیام درج شده است.

removeچه خطوطی برای ارسال در اختیار من قرار می گیرد؟

پس از ثبت نام، 7 خط رایگان جهت ارسال پیامک به پنل شما اضافه خواهد شد. درصورتی که درخواست خط های رند، یا با تعداد شماره مورد نظر را داشته باشید می توانید از طریق منوی پشتیبانی/سفارش خطوط درخواستی خود را ثبت نمایید تا به پنل شما اضافه شود.
از تمام این خطوط می توانید به صورت دلخواه برای ارسال اس ام اس استفاده کنید.

removeدر سامانه قبلی چند خط خریداری کرده بودم، آیا امکان انتقال به سامانه افزاپیام وجود دارد؟

بله…فقط کافیست سامانه قبلی این موضوع را از طریق یک نامه رسمی، به اپراتور اعلام نماید تا خط به سامانه ما منتقل شود.

removeبعد از خرید خط چه مدت زمانی برای اضافه شدن به پنل و ارسال نیاز است؟

بلافاصله بعد از این که خط از سمت شما سفارش داده شود، اطلاعات خط به اپراتور ارجاع می شود و بعد از تایید اپراتور، خط احراز هویت شده و به پنل اضافه می شود.
تمام خطوط در ساعات اداری همان روز، یا نهایتا یک روز بعد از سفارش به پنل اس ام اس شما اضافه می شود.

removeبرای ارسال از خطوط موجود در پنل احتیاج به تمدید سالیانه وجود دارد؟

تمام خطوط به جز خطوط اپراتور 2000 به صورت مادام العمر قابل استفاده می باشند.
خطوط اپراتور 2000 در حال حاضر می بایست به صورت سالیانه تمدید شود.

removeچطور می توانم از خط ثابت اس ام اس ارسال کنم؟

برای ارسال از خطوط ثابت فقط کافیست مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت را در سامانه آپلود نمایید تا خط ثابت مورد نظر به پنل شما اضافه شود.

خطوط با پیش شماره 0214 و 026 قابل ارائه می باشد.
مدارک مورد نیاز به این صورت می باشد.
کپی و اصل قبض تلفن ثابت
کپی کارت ملی درخواست دهنده

removeآیا آپدیت ها و سرویس های جدید برای من هزینه دارد؟

خیر… هزینه ای که برای پنل پرداخت می کنید به صورت مادام العمر می باشد و هزینه دیگری برای این موارد دریافت نمی شود.

removeتایید مدارکی که توسط کاربران ارسال می شود، در چه مدت زمانی انجام می شود؟

تایید مدارک توسط تیم پشتیبانی نهایتا تا 15 دقیقه بعد از ارسال توسط کاربر، بررسی و انجام می شود.

removeچطور می توانم از طریق وب سایت، ارسال اس ام اس تایید و ارسال کد وریفای و... انجام دهم؟

می توانید از طریق وب سرویس اقدام کنید. تمام مستندات در سامانه جهت ارسال وب سرویس به زبان های مختلف برنامه نویسی وجود دارد.

با ارزش ترین دارایی ما مشتریان ما هستند
TRUSTED BY OUR CLIENTS

فهرست