پنل کاربری پیامک

تا بحال کسب و کاری رو دیدید که نیاز به تبلیغ و معرفی نداشته باشه؟ یا بگه به اندازه ای فروش دارم که نیاز به خرید مجدد مشتری های قبلی ندارم؟!ما هر روز شاهد تبلیغات بزرگترین و موفق ترین کسب و کارها مثل دیجی کالا و علی بابا و … هستیم.

از بیلبورد ها و سایت ها گرفته تا پیامک هایی که روزانه برامون ارسال میشه. این یعنی اس ام اس مارکتینگ موثرترین نوع تبلیغات حتی برای برندهای بزرگ و شناخته شده هست.البته که استفاده از پنل پیامک فقط برای تبلیغات نیست و ارتباط با مشتری شاید قسمت مهمتری از نقش پنل کاربری رو شامل میشه.

حالا میدونید چرا برندها اس ام اس مارکتینگ رو برای تبلیغات انتخاب میکنند و مثلا تبلیغات در شبکه های اجتماعی جزو اولویت هاشون نیست علاوه بر هزینه پایین و تاثیر بالایی که این روش داره، اس ام اس تو موبایل مخاطب شما باقی میمونه و در واقع این ماندگاری باعث میشه که اس ام اس مارکتینگ،یکی از روش های مورد علاقه صاحبان کسب و کار باشه.پنل کاربری پیامک امکان ارسال و دریافت پیامک را برای شما فراهم میکنه و 2 نیاز اصلی هر کسب و کاری رو برطرف میکنه:

  1. تبلیغ و معرفی کسب و کار شما
  2. مدیریت ارتباط با مشتریان قدیمی

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه تلفن تو سامانه پیامکی همون کاری رو برای شما انجام میده که دفترچه تلفن های کاغذی تو منزل یا کانتکت های گوشی براتون انجام میده، با این تفاوت که اینجا میتونید نامحدود مخاطب و گروه مخاطبین ایجاد کنین.

ادامه مطلب
ادامه مطلب

مخاطبین شما یکبار ایجاد میشن و میتونین از طریق ماژول های مختلفی که تو امکانات پیشرفته براتون قرار دادیم طبق نیازتون با اونها ارتباط برقرار کنین، مثل ماژول اقساط یا نوبت دهی و … امکان اضافه کردن تک به تک شماره ها و هم اضافه کردن یکجای شماره ها از طریق فایل اکسل برای راحتی شما فراهم شده.

یکی از مهم‌ترین امکانات یه سامانه پیامکی دفترچه تلفنه که افزاپیام استفاده از اون رو براتون راحت کرده.

خدمات هوشمند

خیلی وقت ها پیش میاد که شما دسترسی به لپتاپ و کامپیوتر برای استفاده از پنل پیامک ندارین، اگر این اتفاق از قبل برنامه ریزی شده باشه ارسال زماندار به دادتون میرسه و میتونید از قبل متن پیام و زمان و ساعت ارسال رو ست کنین و ارسال شما انجام میشه.

ادامه مطلب
ادامه مطلب

اما گاهی پیش میاد که اتفاقی میفته و شما دسترسی به اینترنت ندارید و میخواید از طریق موبایل پیامتون رو ارسال کنید. اینجاست که خدمات هوشمند در پنل اس ام اس مدیانا به کارتون میاد.

شما از طریق موبایل میتونید ارسال پیامک تکی و گروهی داشته باشید ولی نمیتونید از بانک شماره های داخل پنل استفاده کنید و فقط میتونید از مخاطبین دفترچه تلفنتون استفاده کنین.

برای ارسال پیامک کافیه به قسمت ارسال پیامک در موبایلتون برید و یک پیام جدید ایجاد کنید.حالا تو قسمت دریافت کننده، شماره یکی از خط های اختصاصی که در پنل دارید رو وارد کنید. در قسمت متن پیام باید از این فرمول استفاده کنید:

send,from,mobile,message

به عنوان مثال :

send,989912510618,989196662004,Salam

دقت کنید که بین تمام بخش ها از کاما استفاده کنید و هیچ فاصله ای نذارید. در قسمت from شماره خط اختصاصی ای که اشاره شد رو مینویسید و در قسمت mobile شماره موبایلی که میخواید براش پیام رو ارسال کنین وارد میکنین. در قسمت message هم که متن پیامی که میخواید ارسال کنین رو مینویسید و ارسال میکنید.

برای ارسال پیامک گروهی این کد تغییر میکنه و 1 مرحله به کار شما اضافه میشه.

شما باید انتخاب کنین که به کدوم یکی از گروه های مخاطبینتون در پنل میخواید پیام ارسال کنین، بنابراین باید کلمه book را به یکی از شماره های اختصاصی خودتون ارسال کنید تا لیست دفترچه ها و کد اونها براتون ارسال بشه. حالا میتونید از طریق کد زیر برای ارسال پیامک گروهی اقدام کنین:

book,from,code,message

به عنوان مثال :

book,9810002020,333,Salam

در اینجا هم مثل ارسال پیامک تکی در قسمت متن پیام اول کلمه book و بعد از اون شماره خط اختصاصی تون و بعد کد دفترچه تلفنی که دریافت کردین و درآخر متن پیام رو وارد میکنین و ارسال میکنین.

ضمنا شما از طریق موبایل میتونین پیام های ورودی و اعتبار حسابتون هم بدون نیاز به اینترنت چک کنید، فقط کافیه کلمه inbox یا credit رو به یکی از شماره های اختصاصی تون ارسال کنین.

عملیات حساب

در قسمت عملیات حساب پنل پیامک، شما میتونید خرید خط و شارژ مورد نیازتون رو انجام بدید و به گزارش دقیق هر کدوم دسترسی داشته باشید.

در زیرمجموعه شارژ حساب، علاوه بر لیست تعرفه ها که برای شما نمایش داده میشه، تعداد پیامکی که میتونید با اون مبلغ شارژ ارسال پیامک داشته باشید هم به شما اعلام میشه و شما میتونید به راحتی خرید شارژ خودتون رو انجام بدید.

ادامه مطلب
ادامه مطلب

گزارشات مالی مهم ترین بخش یک پنل اس ام اس به شمار میره، شما از این قسمت میتونید لیست وضعیت تمام پیام های ارسالی تا انتقال موجودی و شارژ حساب و خرید خط و پنل خودتون رو به صورت دقیق ببینید و داشته باشید.

شما ممکنه برای ارسال پیامک نیاز به خطوطی علاوه بر خطوط رایگانی که در سامانه برای شما قرار دادیم داشته باشید، راجع بهابن خطوط در این صفحه به طور کامل برای شما توضیح دادیم.

در قسمت خرید شماره میتونین خط مورد نیازتون رو درخواست بدید و منتظر تائید پشتیبانی باشید. اگر عملیات خرید خط شما تا مرحله پرداخت و نهایی شدن نرسه، تو قسمت سبد خرید برای شما ذخیره میشه تا بتونید در فرصت مناسب اقدام به پرداخت کنید.

در آخرین بخش از منوی عملیات حساب، شما شاهد تعرفه فارسی و لاتین انواع خطوط خواهید بود.

پشتیبانی

ازآنجایی که اکثر مخاطبان پنل پیامک، صاحبین کسب و کاری هستند که مجال مکالمه و پیگیری های تلفنی را ندارند، ما در پنل پیامک مدیانا پشتیبانی تیکتینگ را قرار دادیم و در اسرع وقت به تیکت ها پاسخ میدهیم. همچنین در بخشی که با عنوان انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفتیم، آماده ی شنیدن نظرات شما هستیم.

ادامه مطلب
ادامه مطلب

تمامی مدارکی که برای فعالسازی پنل و خطوط باید ارسال کنید از بخش پشتیبانی و منوی ارسال مدارک قابل انجام است. همچنین برای خدماتی کردن خطوط میتوانید درخواست خود را از منو پشتیبانی ارسال کنید. برای آغاز اس ام اس مارکتینگ هیچ مشکلی نخواهید داشت چون افزاپیام برای آشنایی کامل شما با تمامی قسمت های پنل پیامک ، راهنمای کاملی آماده کرده و در بخش پشتیبانی قرار داده است.

%name% عزیز به سایت ما خوش امدید

کد تایید شما %verification-code%

ارسال پیامک از طریق پترن با ارسال با کلمات کلیدی تفاوتهایی دارد که میتوانید از این قسمت در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ارسال پترن

در پنل پیامک افزاپیام ، پیامک ها پس از ارسال و قبل از دریافت توسط مخاطب در صف تایید مانیتورینگ قرار میگیرند تا از ارسال پیامک های بی محتوا و تبلیغات غیر مجاز و کلاهبرداری های پیامکی جلوگیری شود. به همین دلیل دریافت پیامک با سرعتی بالا اما کنترل شده انجام می گیرد. اما این سرعت برای کسب و کارهایی مثل اپلیکیشن ها و سایت ها که کد فعالسازی برای تائید شماره موبایل ارسال میکنند

ادامه مطلب
ادامه مطلب

باز هم مطلوب نیست و مشکلاتی از قبیل دیر ارسال شدن کد تایید به کاربر را به همراه دارد. ما برای این نوع پیامک ها در پنل اس ام اس، ارسال پترن رو در نظر گرفتیم که سرعت بسیار بالایی دارد و نیاز به تائید مانیتورینگ ندارد. به این صورت که شما با ایجاد یک الگو که شامل متغیرهایی در متن پیامک هست، 1 بار برای همیشه درخواست پترن خودتون رو در سامانه ثبت میکنید. بعد از تائید سامانه به ازای هر الگوی تعریف شده یک کد ارائه میکند. برای مثال:

%name% عزیز به سایت ما خوش امدید

کد تایید شما %verification-code%

ارسال پیامک از طریق پترن با ارسال با کلمات کلیدی تفاوتهایی دارد که میتوانید از این قسمت در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امکانات پیشرفته

null

پاسخگوی خودکار

پاسخگوی خودکار

فرض کنید شما فروشنده لوازم کامپیوتری هستید و میخواهید لیست محصولات خود را به مشتریان خود…

null

پرداخت اقساط

پرداخت اقساط

شاید شما کارگزار بیمه باشید پیش آمده بعضا بیمه نامه های خود را به صورت اقساط به فروش میرسانیددراین صورت شما نیازمند یادآوری اقساط...

null

هدایا

هدایا

تصور کنید برای تعدادی از مشتریان وفادار خود تعدادی هدیه در نظر گرفته اید، میتوانید این هدایا را از طریق سامانه اس ام اس برای مشتریان خود ارسال کنید.

null

مسابقه و نظرسنجی

مسابقه و نظرسنجی

تا حالا شده شما به عنوان یه فروشگاه دار و یا کسی که صاحب کسب و کار هستین و از سامانه ارسال پیام کوتاه استفاده میکنید...

null

نوبت دهی

نوبت دهی

فرض کنید شما مدیریت یک کلینیک درمانی را به عهده دارید و تمایل دارید علاوه بر روش های مرسوم نوبت دهی(حضوری و تلفنی)، امکان سیستم نوبت دهی

null

انتقادات و پیشنهادات

انتقادات و پیشنهادات

همانطور که از اسم این ماژول مشخص است این ویژگی میتواند برای بالابردن کیفیت خدمات شما جهت افزایش فروش محصولاتتان کمک کند

null

منشی عضویت

منشی عضویت

شما میتوانید با انتخاب یک خط اختصاصی که قابلیت دریافت و ارسال دارد، از مخاطبین خود بخواهید برای عضویت در سامانه اطلاع رسانی سازمان، شرکت و...

null

تبریکات و اخطاریه

تبریکات و اخطاریه

تصور کنید برای تعدادی از مشتریان وفادار خود تعدادی هدیه در نظر گرفته اید، میتوانید این هدایا را از طریق سامانه مدیانا اس ام اس برای مشتریان خود ارسال کنید

null

کدخوان

کدخوان

تصور کنید میخواهید مشخصات یک محصول را بر اساس کد محصول برای مشتریانتان ارسال نمایید، مشتریان شما میتوانند کد محصول را به شماره خط اختصاصی

انواع ارسال

انواع پیام

ارسالی

لیست تمامی پیام های ارسالی شما در سامانه پیامک ذخیره میشود و میتوانید از آخرین وضعیت هر کدام از پیام ها اطلاع پیدا کنید.

دریافتی

در پنل پیامک افزاپیام میتوانید لیست پیام های دریافتی خود را مشاهده نمایید و از آن ها خروجی اکسل دریافت کنید.

پیام پیش فرض

شما میتوانید متن هایی که ازآن ها استفاده بیشتری دارید را در قسمت پیام های پیش فرض ذخیره کنید و در زمان ارسال از آن ها استفاده کنید.

7 روز گارانتی عدم رضایت از پنل

با اطمینان انتخاب کنید

پایه

5 پیامک رایگان
رایگان

اقتصادی

500 پیامک رایگان
39 تومان

شرکتی

700 پیامک رایگان
69 تومان

تجاری

1500 پیامک رایگان
187 تومان
امکانات اولیه
پایه
اقتصادی
شرکتی
تجاری
ارسال پیامک سریع
متن خود را تایپ و شماره گیرنده را مشخص کنید، سپس کافیست گزینه ارسال را انتخاب نمایید، طی چند ثانیه پیامک شما رسیده است.
ارسال پیامک انبوه
بانک شماره های خود را به صورت دستی، فایل اکسل یا تکست بارگذاری کنید و پس از تایپ متن پیامک و انتخاب گزینه ارسال، پیامک شما به دست مخاطبان رسیده است.
ارسال پیامک با متناظر سیمکارت
برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شماره موبایل های مسدود مخابراتی از ارسال پیامک انبوه با سیم کارت استفاده می شود و شما از طریق ارسال پیامک انبوه با سیم کارت می توانید به تمامی شماره موبایل ها پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.
خط خدماتی اختصاصی
بیش از نیمی از شماره‌ موبایل‌های مشترکین همراه اول و ایرانسل دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند و به این افراد پیامک تبلیغاتی ارسال نمی‌شود، اگر می‌خواهید پیامک‌های وب سرویس مانند کدفعال سازی، یاداوری پرداخت بدهی، تبریک تولد و... را به این شماره‌ها ارسال کنید، در صورتی که مخاطب شما پیامک تبلیغاتی را بسته باشد پیامک به او نمی رسد. برای اینکه بتوانید پیامک اطلاع رسانی به شماره موبایل های مسدود ارسال کنید (پیامک سفید) می‌بایست از خط خدماتی استفاده کنید، افزاپیام به‌صورت رایگان و بدون نیاز به سفته و ثبت شرکت حقوقی خط خدماتی در اختیار شما قرار می‌دهد.
ارسال پیامک از فایل اکسل
اگر شماره موبایل مشتریان شما در فایل اکسل قرار دارد به سادگی می توانید به شماره موبایل‌هایی که در فایل اکسل دارید پیامک انبوه ارسال کنید یا این شماره موبایل‌ها را در دفترچه تلفن سامانه پیامک ذخیره کنید تا در زمان لزوم برای مخاطبینتان پیامک گروهی ارسال کنید.
ارسال پیامک صوتی انبوه
صدای دلنشین و گرمتان را با موبایل یا ویس رکوردر ظبط سپس کافیست صوتی را در سامانه پیامک آپلود کنید و مخاطین خود را انتخاب کنید تا با شماره موبایل مخاطبین شما تماس گرفته شود و صدای شما پخش شود، می‌توانید تنظیم کنید در صورت اشغال بودن شماره مجددا با مخاطب شما تماس گرفته شود تا در نهایت صدای شما برای مخاطب پخش شود.
گزارش پیامک های ارسالی
پس از ارسال پیامک به صورت تکی یا انبوه، گزارش پیامک های ارسالی خود را با دریافت یک فایل اکسل شامل شماره تماس و وضعیت پیامک (ارسال شده، لیست سیاه مخابراتی،رسیدهبه گوشی) خواهید داشت.
بازگشت اعتبار پیامک های ناموفق
به صورت خودکار هزینه پیامک های ناموفق به حساب شما بازگشت داده می شود.
ارسال پیامک به خارج از ایران
اگر نیازمند ارسال پیامک اطلاع رسانی به خارج از کشور هستید، این امکان برای شما فراهم است تا با خرید خط و پیامک (با تعرفه بین الملل) ارسال های خود را انجام دهید.
جذب مشتری
ارسال بر اساس محله، منطقه و شهر
محله، منطقه یا حتی شهر مورد نظر خود را انتخاب و متن پیامک را تایپ کنید، سپس تعدادی که میخواهید ارسال گردد را مشخص کنید و طی چند ثانیه پیامک خود را به بانک شماره هدف ارسال کنید.
ارسال بر اساس مشاغل
صنف یا شغل مورد نظر خود را انتخاب و متن پیامک را تایپ کنید، سپس تعدادی که میخواهید ارسال گردد را مشخص کنید و طی چند ثانیه پیامک خود را به بانک شماره هدف ارسال کنید..
اگر بانک خاصی مد نظر شماست، برای اطلاع از موجودی آن در سامانه با شماره 09196662004 تماس حاصل نمایید.
ارسال به کد پستی (همراه اول و ایرانسل)
تمامی شماره های موبایل را بر اساس 9 رقم کد پستی در اختیار شما می گذاریم، شما می توانید با وارد کردن 1 الی 9 رقم کدپستی، محله هدف خود را برای ارسال پیامک مشخص کنید، هرچقدر تعداد ارقام بیشتری از کدپستی را مشخص کنید، محله و منطقه کوچکتری را هدف قرار خواهید داد.
ارسال بر اساس نقشه (پیامپ)
نقشه ی شهر های بزرگ از جمله تهران، مشهد، اصفهان، کرج، تبریز، شیراز، اهواز، قم، رشت، کرمان، یزد، ارومیه، کرمانشاه، اراک، زنجان، اردبیل و بندر عباس در اختیار شما است، تا بر روی نقشه محله مورد نظر خود را انتخاب و تعداد شماره مورد نظر خود را مشخص کنید سپس متن پیامک را تایپ و ارسال خود را انجام دهید.
ارسال بر اساس سن و جنسیت
این سرویس مختص شماره های دائمی و اعتباری همراه اول می باشد و دارای امکانات زیر است:
  • انتخاب استان و شهر هدف
  • انتخاب شماره های دائمی یا اعتباری
  • انتخاب پیش شماره، اولین و آخرین شماره
  • مرتب سازی شماره های انتخابی بر اساس حروف الفبا
  • انتخاب بازه سنی از سال ** تا سال **
  • قابلیت انتخاب جنسیت (مرد و زن).
ارسال بر اساس دکل BTS
از طریق این سرویس می توانید به موبایل های حاضر در دکل های ایرانسل منطقه مورد نظر خود بر اساس شعاع اطراف دکل پیام های تبلیغاتی خود را ارسال نمایید، برخی از نکات ارسال از طریق دکل ایرانسل به شرح زیر است:
  • شماره های هر دکل به صورت میانگین بین 15 روز تا 1 هفته آپدیت و به روز رسانی می گردند.
  • از آنجایی که اطلاعات خطوط بین ساعت 12 شب تا 2 نیمه شب آپدیت میشود بنابراین قریب به اتفاق خطوط مربوط به ساکنین منطقه می باشد.
  • حداقل تعداد ارسال 50 هزار پیامک در هر منطقه میباشد.
  • ارسال از این طریق دارای گزارش ارسال نمی باشد .
  • ارسال از این طریق فقط به خطوط روشن ارسال شده و هیچ ارسال نشده ای ندارد بنابراین هیچ گونه هزینه ای عودت داده نخواهد شد
ارسال با تفكيک پیش شماره
به کمک سرویس ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، شما ‌توانید به در شهرهای مورد نظرتان به پیش شمارهای خاصی پیامک ارسال کنید، مثلا می‌توانید در شهر تهران به پیش شماره‌های رند و کد1 تهران پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. لازم به ذکر است این سرویس برای تمام شهرهای سراسر کشور فعال می‌باشد. مثال: شما می‌توانید به شماره موبایل‌های فعال تهران با کد 0912100 پیامک تبلیغاتی خود را ارسال نمایید.
نگهداری مشتری
دفترچه تلفن
دفترچه تلفن به شما امکان ثبت شماره تماس به همراه مشخصات کامل (اختیاری) را می دهد، تا به سادگی و در هر زمانی اطلاع رسانی های خود را به لیست شماره خود ارسال کنید. شما می توانید با بارگذاری فایل اکسل، فایل تکست، کپی لیست شماره و ثبت مشخصات به صورت تکی، مشترکین خود را به دفترچه تلفن اضافه کنید.
گروه بندی دفترچه تلفن
با گروه بندی دفترچه تلفن خود می توانید لیست شماره های خود را مدیریت کنید و بر اساس موضوع، شماره های خود را دسته بندی کنید.
ارسال پیامک به دفترچه تلفن
ارسال پیامک به دفترچه تلفن، دسترسی ارسال پیامک در لحظه را به مشترکین انتخابی شما یا گروهی خاص از مشترکین شما را در اختیارتان می گذارد.
ارسال هوشمند پیامک به دفترچه تلفن
به کمک این سرویس، امکان استفاده از نام، نام خانوادگی و دیگر مشخصات افراد مشترک دفترچه تلفن شما، در متن پیامک ارسالی خواهد بود.
عضویت خودکار در دفترچه تلفن
زمانی که مخاطب یک پیامک به خط شما ارسال کند، به صورت خودکار به دفترچه تلفن شما اضافه خواهد شد. مثال: هنگامی که مشتری عدد 1 را به شمارۀ 50005912007 ارسال کند، به دفترچه تلفن ما (افزاپیام) اضافه می‌شود و پیامک تشکری برای او ارسال خواهد شد.
لغو عضویت خودکار در دفترچه تلفن
زمانی که مخاطب یک پیامک به خط شما ارسال کند، به صورت خودکار از دفترچه تلفن شما حذف خواهد شد. مثال: هنگامی که مشتری عدد 2 را به شمارۀ 50005912007 ارسال کند، از دفترچه تلفن ما حذف می‌شود و پیامک تشکری برای همراهی او به همراه جویا شدن علت لغو خبرنامه ارسال خواهد شد.
پیامک مناسبت و یادآور پیامکی
روز تولد، سالگرد ازدواج و.. مخاطبین خود را تنظیم می کنید و بر اساس هر مناسبت، متن پیامک ارسالی را درج می کنید، سامانه به صورت خودکار متون را بر اساس مناسبتها برای مشترکین شما ارسال می کند.
پاسخ خودکار بر اساس پیامک دریافتی
زمانی که مخاطب یک پیامک به خط شما ارسال کند، به صورت خودکار پیامکی که شما تنظیم کرده اید، ارسال خواهد شد. مثال: هنگامی که مشتری عدد 3 را به شمارۀ 50005912007 ارسال کند، اطلاعات حساب و تماس با ما ارسال خواهد شد.
یادآوری زماندار
با تنظیم یادآور زماندار، پیامک همانند آلارم موبایل عمل کرده و امکان تکرار یادآوری یکبار، روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه در ساعت خاصی به همراه تکرار پس از چند دقیقه و ساعت و غیر فعال سازی از طریق تلفن همراه را امکان پذیر می کند. مثال: برای یادآوری پرداخت اجاره، پیامکی هر ماه ساعت 8 صبح به مدیر مالی ما ارسال می گردد.
پیامک سر رسید
با استفاده از سرویس پیامک سر رسید، امکان تنظیم پیامکی با تکرار ارسال پس از تعداد روز، هفته، ماه و سال مورد نظر خود را به همراه تنظیم تاریخ خاتمه ارسال و ساعت ارسال را خواهید داشت.
تعامل با مشتری
ارسال زمان بندی
با استفاده از این ماژول می توانید ارسال های زمان دار خود را در بازه زمانی یکباره، روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه انجام دهید.
ارسال هوشمند کلمات کلیدی
با استفاده از این سرویس قادر خواهید بود با بارگذاری فایل اکسل به صورت هوشمند متن ارسالی را برای هر شماره موبایل شخصی سازی نمایید. به عنوان مثال فرض کنید مایل هستید که 100 پیامک با اسامی و اعتبار هر یک از کاربران خود را برای آنها توسط پیامک به صورت زیر ارسال نمایید :
  • آقای مهدی امامی اعتبار شما 12300 ریال می باشد.
  • خانم مریم اسدی اعتبار شما 245600 ریال می باشد.
ارسال هوشمند زمان دار
این سرویس دقیقا همانند ارسال هوشمند است با این تفاوت که میتوانید زمان بندی ارسال را برای ارسال های هوشمند خود انجام دهید.
ارسال متناظر
این سرویس به شما این امکان را می دهد که برای هر شماره یک متن متناظر در نظر گرفته و یکجا ارسال نمایید.
ارسال متناظر زمان دار
این سرویس به شما این امکان را می دهد که برای هر شماره یک متن متناظر در نظر گرفته و به صورت یکجا به همراه زمان بندی ارسال نمایید.
نظرسنجی و قرعه کشی پیامکی
با استفاده از سرویس نظرسنجی می توانید یک سوال مطرح کرده و برای این سوال چندین گزینه متفاوت ایجاد نمایید، این سرویس امکانات زیر را نیز در اختیار شما می گذارد:
  • - از طریق این بخش میتوانید یک سوال مطرح کرده و برای این سوال چندین گزینه ایجاد نمایید.
  • هر گزینه میتواند شامل عنوان و کلیدواژه باشد ، مخاطبین پس از ارسال کلیدواژه به شماره مورد نظر در نظر سنجی شرکت می کنند.
  • پاسخ ها میتوانید گزینه های انتخابی توسط مخاطبین را به تفکیک مشاهده و گزارش گیری نمایید.
  • گزارش نظرسنجی را می توانید بر روی انواع نمودار (شامل میله ای، دایره ای، خطی، رادار، هرمی) مشاهده، تحلیل و بررسی نمایید.
  • قرعه کشی در بین شرکت کنندگان در نظرسنجی امکان پذیر است.
آزمون ساز پیامکی
با استفاده از سرویس آزمون ساز، امکان برگذاری آزمون های پیامکی به صورت تستی با در نظر گرفتن زمان محدود و نمره منفی به همراه ارائه گزارش را خواهید داشت، کاربر با ارسال هر پاسخ، سوال جدیدی دریافت خواهد کرد و در پایان نیز نمره با در نظر گرفتن نمره منفی (اختیاری) ارسال می گردد.
برگذاری مسابقه پیامکی
از طریق این سرویس میتوانید یک یا چند مسابقه پیامکی راه اندازی کرده ، برای هر مسابقه چندین سوال در نظر بگیرید. هنگامی که کاربر کلیدواژه ای مشخص شده توسط شما را ارسال می کند مسابقه شروع شده و سوالات به ترتیب برای کاربر ارسال می کند. در انتها سیستم به صورت خودکار امتیاز پاسخ ها را جمع بندی کرده و امتیاز مخاطب را برآورده و ارسال می کند.
تایید کد های دریافتی و قرعه کشی
با استفاده از این سرویس شما ابتدا کد های خود را توسط فایل اکسل در سامانه بارگذاری می کنید، در صورتی که کاربر یکی از این کدها را به سامانه ارسال کند، کد ارسال شده توسط شخص به همراه شماره موبایل وی در سیستم ذخیره می شود و پیغام تنظیم شده برای کاربر ارسال می گردد، همچنین در صورت ارسال کد اشتباه و تکراری نیز متن معین شده برای هر کدام ارسال خواهد شد. علاوه بر متن های کلی مذکور میتوان برای هر کد نیز یک پاسخ اختصاصی تعریف کرد. تمامی شماره موبایل ها و کدهای ارسال شده در سامانه ذخیره شده و به تفکیک قابل گزارش گیری می باشند. کاربرد این سرویس در بخش های مشابه زیر است:
  • ایجاد سامانه کد خوان ، کارت گارانتی ، کارت قرعه کشی و....
  • ایجاد سامانه پاسخ بر اساس کد، بدین شکل که کاربر با ارسال هر کد پاسخ مربوط به آن کد را دریافت می کند
ارسال خودکار کد خوان
با استفاده از این سرویس ،امکان تنظیم کلیدواژه برای ارائه کدهای متفاوت را خواهید داشت، کاربرد این سرویس برای فروش شارژ، کد فعالسازی و... می باشد و می توانید از قبول شماره موبایل تکراری یا شماره موبایل خارج از دفترچه تلفن جلوگیری کنید. مثال: کاربر با ارسال کد verifysms به خط 50005912007 کد متفاوتی برای فعالسازی سرویس خود دریافت می کند.
ارسال خودکار شماره
از طریق این سرویس می توانید کلید واژه ای را تعیین کنید که کاربر با ارسال آن، یک شماره را دریافت نماید، شماره مورد نظر تولید خود سیستم است که از اعداد مورد نظر شما شروع و پایان می یابد و گام پرش آن را نیز می توانید تنظیم کنید.
نوبت دهی پیامکی
به کمک این ابزار از پاسخگویی، جستجو، مرتب کردن و ثبت نوبت ها در دفتر بی نیاز خواهید شد. کافی است ساعات و روزهای آزاد خود و همچنین فاصله زمانی بین هر نوبت را در سیستم ثبت کنید. مثلا شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 20 و هر نوبت 30 دقیقه. اکنون سیستم بطور خودکار برای هر پیامی که با کلید واژه تعریف شده از سوی شما مواجه شود، یک نوبت (تصادفی یا ترتیبی) به مخاطب اختصاص خواهد داد. همچنین در صورت فعال کردن پیامک تایید، سیستم بعد از اعلام نوبت با ارسال پیامی دیگر از مخاطب می خواهد که نوبت اختصاص داده شده را تایید کند. در صورت تایید، نوبت وی ثبت می گردد و در غیر این صورت فسخ می گردد. همچنین می توانید با تنظیم سیستم زمان ویزیت را یک روز قبل به اطلاع مشتری برسانید. شاید برای مشتریان خود اعتبار در نظر گرفته اید. در این صورت هر بار که نوبت برای وی اختصاص داده می شود از اعتبارش کاسته شده و در صورت عدم اعتبار پیامک شارژ اعتبار ارسال می گردد.
تحلیلگر و فیلتر پیامک
این سرویس امکان تحلیل پیامک های دریافتی را در اختیار شما می گذارد، شما می توانید شروط مختلفی را برای یک کلیدواژه و پیامک دریافتی (مثال کلیدواژه برابر با register، شروع با r، پایان با r، شامل gis و...) تعریف کنید. سپس با دریافت پیامک از سمت کاربرامکانات زیر در اختیار شما خواهد بود:
  • اضافه شدن در دفترچه تلفن (همانند سرویس اضافه به لیست)
  • ارسال پیامک به کاربر پس از دریافت
  • درج شماره موبایل برای ارسال یک نسخه از پیامک های دریافتی
  • ارسال یک نسخه از پیامک دریافتی به یک یا چند ایمیل
  • ارسال اطلاعات پیامک دریافتی به url (برای برنامه نویسان)
  • اختصاص اعتبار در دفترچه تلفن (پیامک اعتباری)
  • فعال بودن تحلیلگر فقط برای اعضای یک گروه خاص از دفترچه تلفن
ارسال کارت ویزیت الکترونیکی
به واسطه این سرویس میتوانید اطلاعاتی همانند : نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره همراه خود یا دیگران را تعیین کرده و به شماره های موبایل منتخب ارسال نمایید، کاربران علاوه بر دریافت پیامک امکان ذخیره سازی اطلاعات را به عنوان یکی از اعضای دفترچه تلفن موبایل خود خواهند داشت.
پاسخ زماندار
پاسخ زمان دار سرویسی است برای ارائه کلیدواژه 4 رقمی به کاربر که کاربر با ارسال آن شرایط زیر را می تواند رقم بزند:
  • ارسال پیامک پاسخ بر اساس بازه زمانی
  • اضافه به دفترچه تلفن (همانند اضافه به لیست)
  • ارسال ایمیل اطلاع رسانی به ایمیل های ثبت شده در سرویس
  • ارسال پیامک اطلاع رسانی به شماره های ثبت شده در سرویس
لیست ویژه
با استفاده از سرویس لیست ویژه شما دسترسی به عملیات های زیر را دارا هستید:
  • لیست سیاه: ممنوع کردن ارسال و دریافت پیامک به لیست شماره های موبایل خاص
  • لیست سفید: ارسال و دریافت پیامک تنها به شماره موبایل های خاص
ارسال پیامک به بلک‌لیست
خط خدماتی اختصاصی
برای ارسال پیامک اطلاع رسانی (مانند کدفعال سازی، یاداوری پرداخت بدهی، ارسال کدرهگیری مرسولات و...) به شماره‌ موبایل‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند می‌توانید بدون پرداخت سفته از خط خدماتی ما استفاده کنید و با سرعت بالا به تمامی شماره موبایل‌ها پیامک بفرستید. مثال1: کدفعال سازی شما 23454(افزاپیام) مثال2: ولی محترم یسنا پروین فرزند شما امروز در مدرسه حضور ندارد.
ارسال پیامک متناظر سیم‌کارت
برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند می‌توانید از خط ارسال پیامک با سیمکارت استفاده نمایید، در این حالت پیامک تبلیغاتی شما به شماره موبایل‌هایی که دریافت پیامک را مسدود کرده‌اند نیز ارسال می شود، لازم به ذکر است ارسال اس ام اس با سیم کارت ممکن است تا 24 ساعت تاخیر داشته باشد.
وب سرویس و API
دسترسی کامل به وب سرویس
وب سرویس افزاپیام امکان مدیریت، ارسال و دریافت پیامک را از طریق وب سایت و نرم افزار های اختصاصی فراهم می کند.
وب سرویس صوتی
تیم ما نمونه کد های 14 زبان برنامه نویسی را برای اتصال به وب سرویس مدیریت، ارسال و دریافت پیامک در Github قرار داده تا به سادگی بتوانید از وب سرویس افزاپیام استفاده کنید.
مستندات وب سرویس
مستندات وب سرویس افزاپیام به همراه نمونه کد برای 14 زبان برنامه نویسی به شما کمک می کند تا بر اساس متد مورد نظر از پارامتر های ورودی اجباری و اختیاری به همراه مقادیر بازگشتی مطلع شوید.
آزمایشگاه افزونه پیامکی
اگر از سیستم های مدیریت محتوای محبوبی (همانند وردپرس، جوملا، پرستاشاپ، اپن کارت، مجنتو، whmcs و...) برای وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود استفاده می کنید، آزمایشگاه افزاپیام با بیش از 15 افزونه و ماژول به شما کمک می کند تا طی چند دقیقه وب سایت خود را به پیامک مجهز کنید.
انتقال پیامک دریافتی به url
با استفاده از وب سرویس شما می توانید پیامک‌]ای دریافتی به خط اختصاصی را به دیتابیس سایت یا اه ایمیل خود به صورت رایگان منتقل نمایید و به محض دریافت پیامک بروی خط اختصاصی شما سامانه پیامک افزاپیام پیامک را به ایمیل یا url مورد نظر شما منتقل می کند.
وب سرویس خدماتی
با استفاده از این سرویس، امکان استفاده از خطوط خدماتی اشتراکی افزاپیام (ارسال به کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند) را برای ارسال هایی وب سرویس خواهید داشت.
تنظیمات و پشتیبانی
پشتیبانی تلفنی، آنلاین و ایمیل
تیم پشتیبانی افزاپیام برای آموزش و پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما، روز های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روز های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی تماس تلفنی شما می باشد. همچنین در ساعاتی که پشتیبانی تلفنی فعال یا غیر فعال است امکان درج تیکت و ارسال ایمیل امکان پذیر است و تیم متعهد خواهد بود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشد.
راهنمای آنلاین سامانه
برای استفاده راحت تر از سامانه، راهنمای آنلاین مرحله به مرحله استفاده از تمامی سرویس های سامانه در اختیار شما خواهد بود.
ایجاد همکار
توسط این سرویس، می توانید همکاران یا کارمندانی را درج کرده و برای هر کدام از آن ها دسترسی به بخش های مختلف سامانه را مشخص کنید، همچنین برای هر کاربر می توانید میزان موجودی (اعتبار ارسال پیامک)، ایشان را به صورت کامل مدیریت نمایید.
5
نامحدود
شارژ آنلاین سامانه
برای ارسال پیام کوتاه خود در هر زمان و مکانی امکان پرداخت آنلاین و خرید اعتبار پیامکی را با استفاده از کارت های شبکه شتاب دارا هستید.
تراکنش های مالی (ریز جزئیات هزینه ها)
سرویس تراکنش های مالی به شما کمک می کند تا در جریان ریز جزئیات شارژ آنلاین و آفلاین، خرید خط، پیامک های ارسالی و هزینه آن و.... باشید.
ارسال از موبایل
سرویس ارسال از موبایل، امکان مدیریت و ارسال پیامک را با استفاده از موبایل و ارسال پیامک دستوری از طریق تلفن همراه شما را در اختیارتان می گذارد.
ایمیل پیامک
سرویس ایمیل پیامک، پیامک های دریافتی شما را به ایمیل مورد نظر شما ارسال می کند.
انتقال پیامک به موبایل
سرویس انتقال پیامک، پیامک های دریافتی شما را به شماره موبایل مورد نظر شما ارسال می کند.
خطوط عمومی و اختصاصی
خطوط 6 و 8 رقمی ارسال انبوه
برای ارسال های انبوه (ارسال بیشتر از 10 پیامک) بیش از 6 خط پیامکی 6 الی 8 رقمی را در اختیار شما می گذاریم تا بدون خرید خطوط کوتاه، بتوانید ارسال های خود را از خطوطی با تعداد ارقام کم انجام دهید.
خط اختصاصی هدیه 50002 (14 رقمی)
خرید خط اختصاصی با شماره موبایل
شماره متناظر با شماره موبایل صورت 500+شماره موبایل شما خواهد بود. (مثلا 50009123456789) نکته قابل تامل در مورد خطوط متناظر با شماره موبایل این است که اگر دریافت کننده پیامک شماره اصلی شماره در گوشی موبایل داشته باشد، زمانی که شما به صورت انبوه با این خط پیامک ارسال می کنید، دریافت کننده پیامک متوجه این موضوع نمی‌شود و اسمی که شماره موبایل شما را ذخیره کرده است برایش نمایش داده می شود در واقع دریافت کننده پیامک تصویر میکند شما با موبایل خود این پیامک را ارسال کرده اید. برای فعال سازی خط متناظر با شماره موبایل به سند سیم کارت نیاز می باشد.
خرید آنلاین خط اختصاصی دلخواه
بر روی سامانه امکان ثبت خطوط اختصاصی 6 الی 15 رقمی اپراتور های 1000، 2000، 3000، 5000، 021 و 21000 را خواهید داشت.
تعرفه ها (بر اساس تومان)
پایه
اقتصادی
شرکتی
تجاری
هزینه دریافت پیامک
رایگان
رایگان
رایگان
رایگان
13.5
12.6
11.4
10.5
271.8
15.9
14.5
13.3
تعرفه پیامک خدماتی 1000
ندارد
12.6
11.4
10.5
17.1
15.9
14.5
13.3
15.7
14.6
13.3
12.2
تعرفه پیامک صوتی (ثانیه)
ندارد
2.6
2.4
2.2
تعرفه پیامک BTS
17
15.9
14.5
13.3
تعرفه پیامک خدماتی
ندارد
12.6
11.4
10.5
پیامک هدیه
500 عدد
700 عدد
1500 عدد
2500 عدد
قیمت سامانه
49.000 تومان
89.000 تومان
179.000 تومان
359.000 تومان
خرید سامانه پیامک

پاسخ سوالات خود را از اینجا دانلود کنید

پنل اس ام اس کاربری چه کاربردی دارد؟

صاحبان کسب وکار اغلب جهت تبلیغ و معرفی بیزینس خود از این نوع پنل استفاده
میکنند و ارگان ها نیز به عنوان( CRM)
یا نوعی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، از قابلیتهای این نوع پنل پیامکی استفاده مینمایند.

پنل کاربری اس ام اس با دسترسی های متفاوت تمرکز بیشتری بر ارسال و دریافت پیامک دارد و مورد
استفاده کسانی است که ترافیک ارسالی کمتری نسبت به نمایندگی دارند.

برای مثال: سازمانی که میخواهد برای کارمندان خود پیامک با موضوعی خاص یا یک محتوا با ماهیت اطلاع رسانی ارسال
نماید، میتواند از پنل کاربری پیامک استفاده کند . اطلاع رسانی به موقع و ایجاد ارتباط با کارمندان در سازمان ها، همواره نتایج مثبت به همراه دارد.

مدیریت منابع انسانی میتواند از داده های به دست آمده جهت آنالیز و در نتیجه ارتقاء سطح بهره وری کارمندان استفاده کند.

استفاده از پنل کاربری اس ام اس باعث جذب افراد بیشتر به سمت کسب و کار شما و تبدیل آنها به مشتری و در نتیجه سود دهی بیشتر میگردد.

آژانس های هواپیمایی ،هتل ها، مراکزدرمانی بهداشتی ،آموزشگاه ها و مدارس، شرکت های بیمه، موسسات مالی و اعتباری، بانک ها، مراکز خیریه و مذهبی، مراکز تفریحی، کافی شاپ و رستوران، فروشگاه های زنجیره ای، شرکت های فعال در حوزه آی تی و بسیاری از صاحبان کسب و کار میتوانند از قابلیت های این نوع پنل جهت افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان استفاده کنند.

سوالات متداول درباره پنل کاربری پیامک​

سوالاتتان رو از ما بپرسید

removeنحوه کار سرویس افزاپیام به چه صورت است؟
removeآیا برای استفاده از سرویس پیامک افزاپیام احتیاج به زیر ساخت پیچیده و یا نرم افزارهای خاص وجود دارد؟
removeآیا سامانه افزاپیام دارای دسترسی دمو می باشد؟
removeمشکلاتی که بعد از شارژ و هنگام بازگشت به سایت بوجود می آید مربوط به سامانه است؟
removeآیا محدودیتی در ارسال پیامک از طریق سامانه افزاپیام وجود دارد؟
removeآیا هزینه تمدید سالیانه از کاربران دریافت میشود؟
removeآیا برای آگاهی از دلیور شدن پیامک ها هزینه ای کسر می شود؟
removeدر صورت خرید شارژ، آیا محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود دارد؟
removeدر ارسال منطقه ای، بعضی از مناطق وجود ندارد، چه راه حلی برای ارسال به این مناطق وجود دارد؟
removeامکان ارسال به تعداد مشخص از یک بانک، در یک روز و ارسال به باقی شماره های همان بانک در روزهای بعد وجود دارد؟
removeبرای ارسال به کدپستی، چطور می توانم کدپستی را پیدا کنیم؟
removeآیا طراحان سایت و اپلیکیشن هم برای ارسال کدهای وریفای خود میتوانند از این سامانه استفاده کنند؟
removeدریافت پیامک های ارسال شده به شماره هایی که در پنل دارم هزینه دارد؟
removeارسال های ناموفق برای من هزینه دارد؟
removeمنظور از ارسال دلیور بیس چیست؟
removeآیا امکان استفاده از پنل به صورت تست وجود دارد؟
removeخط خدماتی چیست؟
removeچه خطوطی برای ارسال در اختیار من قرار می گیرد؟
removeدر سامانه قبلی چند خط خریداری کرده بودم، آیا امکان انتقال به سامانه افزاپیام وجود دارد؟
removeبعد از خرید خط چه مدت زمانی برای اضافه شدن به پنل و ارسال نیاز است؟
removeبرای ارسال از خطوط موجود در پنل احتیاج به تمدید سالیانه وجود دارد؟
removeچطور می توانم از خط ثابت اس ام اس ارسال کنم؟
removeآیا آپدیت ها و سرویس های جدید برای من هزینه دارد؟
removeتایید مدارکی که توسط کاربران ارسال می شود، در چه مدت زمانی انجام می شود؟
removeچطور می توانم از طریق وب سایت، ارسال اس ام اس تایید و ارسال کد وریفای و... انجام دهم؟
removeنحوه کار سرویس افزاپیام به چه صورت است؟

افزاپیام یک نرم افزار تحت وب جهت ارسال و دریافت پیامک در اختیار کاربران می گذارد.
فقط کافیست که آدرس سامانه را وارد کنید و با نام کاربری و رمز عبور مخصوص خودتان وارد شوید.
پس از ورود به سامانه می توانید به میزان دلخواه پنل خود را شارژ و اقدام به ارسال پیامک کنید.

removeآیا برای استفاده از سرویس پیامک افزاپیام احتیاج به زیر ساخت پیچیده و یا نرم افزارهای خاص وجود دارد؟

خیر…این سرویس با کمترین امکانت سخت افزاری و نرم افزاری قابل استفاده بوده و نیازی به نرم افزار برای استفاده وجود ندارد.

فقط نیاز دارید که به اینترنت(حتی اینترنت با سرعت پایین) متصل باشید و از مرورگر استفاده کنید.

removeآیا سامانه افزاپیام دارای دسترسی دمو می باشد؟

بله فقط کافیست از کلمه DEMO در هر دو باکس نام کاربری و رمز عبور استفاده کنید.

removeمشکلاتی که بعد از شارژ و هنگام بازگشت به سایت بوجود می آید مربوط به سامانه است؟

خیر.. این مشکلات مربوط به بانک می باشد. در صورت بروز مشکل ما نیز میتوانیم در مرتفع کردن مشکل و نحوه پیگیری از بانک راهنماییتان کنیم.

removeآیا محدودیتی در ارسال پیامک از طریق سامانه افزاپیام وجود دارد؟

خیر … هیچ محدودیتی در ارسال و استفاده از پنل وجود ندارد. روزانه 9 میلیون ارسال از سرورهای افزاپیام ارسال می گردد.

removeآیا هزینه تمدید سالیانه از کاربران دریافت میشود؟

خیر… علی رغم اینکه آپدیت های روزانه در سامانه انجام می شود، هیچ هزینه ای از کاربران سامانه برای تمدید دریافت نمی شود.

removeآیا برای آگاهی از دلیور شدن پیامک ها هزینه ای کسر می شود؟

خیر این امکان از طریق وب سرویس در پنل نمایش داده می شود، شامل هیچ هزینه ای نیز نمی شود.

removeدر صورت خرید شارژ، آیا محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود دارد؟

خیر… شارژ پنل، به صورت مادام العمر در پنل باقی خواهد ماند.

removeدر ارسال منطقه ای، بعضی از مناطق وجود ندارد، چه راه حلی برای ارسال به این مناطق وجود دارد؟

می توانید از نقشه کدپستی موجود در سامانه برای پیدا کردن کد پستی منطقه استفاده کنید، سپس از طریق منوی ارسال کدپستی، ارسال را به کدپستی منطقه مورد نظر انجام دهید.

removeامکان ارسال به تعداد مشخص از یک بانک، در یک روز و ارسال به باقی شماره های همان بانک در روزهای بعد وجود دارد؟

بله… می توانید شماره ها را براساس ردیف و تعداد تفکیک کنید و ارسال را انجام دهید. برای ارسال به بقیه شماره ها می توانید از ردیفی که آخرین ارسال را انجام داده اید ارسال جدید را انجام دهید.

removeبرای ارسال به کدپستی، چطور می توانم کدپستی را پیدا کنیم؟

کد پستی تمام مناطق کشور، روی نقشه در پنل قرار داده شده است و می توانید از این نقشه برای ارسال استفاده کنید.

removeآیا طراحان سایت و اپلیکیشن هم برای ارسال کدهای وریفای خود میتوانند از این سامانه استفاده کنند؟

بله…برای این نوع ارسال هم می بایست از ارسال وب سرویس از طریق api هایی که در سامانه قرار داد شده استفاده کنید.

removeدریافت پیامک های ارسال شده به شماره هایی که در پنل دارم هزینه دارد؟

خیر… در سامانه افزاپیام هیچ هزینه ای برای دریافت پیامک دریافت نمیشود.

removeارسال های ناموفق برای من هزینه دارد؟

هزینه ارسال هایی که به شماره های بلک لیست انجام می شوند بلافاصله به پنل شما عودت داده می شود. هزینه ارسال هایی که به هر دلیل (خاموش بودن موبایل، در دسترس نبودن طولانی مدت و … ) به گوشی تحویل نشده باشد اما از سمت اپراتور انجام شده باشد، از سمت اپراتور قابل عودت دادن نیست.

removeمنظور از ارسال دلیور بیس چیست؟

اپراتورهایی مانند اپراتور 2000 فقط هزینه ارسال هایی که با موفقیت انجام شده اند را کسر می کنند، که به این روش محاسبه هزینه دلیور بیس گفته می شود.

removeآیا امکان استفاده از پنل به صورت تست وجود دارد؟

بله تا مدت زمان سه روز، می توانید از پنل به صورت آزمایشی استفاده کنید.

removeخط خدماتی چیست؟

اپراتورها به یک سری از خطوط اجازه ارسال به شماره های بلک لیست را می دهند. محتوای این ارسال ها فقط باید متن اطلاع رسانی باشد که دریافت کننده پیام، انتظار دریافت آن را دارد. برای مثال افرادی که در یک سایت آموزشی عضو هستند، انتظار دارند که از بروزرسانی های سایت، از طریق پیامک مطلع شوند.
مراحل خدماتی کردن خط در اپراتورهای مختلف، متفاوت می باشد. راهنمای خدماتی کردن خط از تمام اپراتورها، به صورت کامل در سامانه افزاپیام درج شده است.

removeچه خطوطی برای ارسال در اختیار من قرار می گیرد؟

پس از ثبت نام، 7 خط رایگان جهت ارسال پیامک به پنل شما اضافه خواهد شد. درصورتی که درخواست خط های رند، یا با تعداد شماره مورد نظر را داشته باشید می توانید از طریق منوی پشتیبانی/سفارش خطوط درخواستی خود را ثبت نمایید تا به پنل شما اضافه شود.
از تمام این خطوط می توانید به صورت دلخواه برای ارسال اس ام اس استفاده کنید.

removeدر سامانه قبلی چند خط خریداری کرده بودم، آیا امکان انتقال به سامانه افزاپیام وجود دارد؟

بله…فقط کافیست سامانه قبلی این موضوع را از طریق یک نامه رسمی، به اپراتور اعلام نماید تا خط به سامانه ما منتقل شود.

removeبعد از خرید خط چه مدت زمانی برای اضافه شدن به پنل و ارسال نیاز است؟

بلافاصله بعد از این که خط از سمت شما سفارش داده شود، اطلاعات خط به اپراتور ارجاع می شود و بعد از تایید اپراتور، خط احراز هویت شده و به پنل اضافه می شود.
تمام خطوط در ساعات اداری همان روز، یا نهایتا یک روز بعد از سفارش به پنل اس ام اس شما اضافه می شود.

removeبرای ارسال از خطوط موجود در پنل احتیاج به تمدید سالیانه وجود دارد؟

تمام خطوط به جز خطوط اپراتور 2000 به صورت مادام العمر قابل استفاده می باشند.
خطوط اپراتور 2000 در حال حاضر می بایست به صورت سالیانه تمدید شود.

removeچطور می توانم از خط ثابت اس ام اس ارسال کنم؟

برای ارسال از خطوط ثابت فقط کافیست مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت را در سامانه آپلود نمایید تا خط ثابت مورد نظر به پنل شما اضافه شود.

خطوط با پیش شماره 0214 و 026 قابل ارائه می باشد.
مدارک مورد نیاز به این صورت می باشد.
کپی و اصل قبض تلفن ثابت
کپی کارت ملی درخواست دهنده

removeآیا آپدیت ها و سرویس های جدید برای من هزینه دارد؟

خیر… هزینه ای که برای پنل پرداخت می کنید به صورت مادام العمر می باشد و هزینه دیگری برای این موارد دریافت نمی شود.

removeتایید مدارکی که توسط کاربران ارسال می شود، در چه مدت زمانی انجام می شود؟

تایید مدارک توسط تیم پشتیبانی نهایتا تا 15 دقیقه بعد از ارسال توسط کاربر، بررسی و انجام می شود.

removeچطور می توانم از طریق وب سایت، ارسال اس ام اس تایید و ارسال کد وریفای و... انجام دهم؟

می توانید از طریق وب سرویس اقدام کنید. تمام مستندات در سامانه جهت ارسال وب سرویس به زبان های مختلف برنامه نویسی وجود دارد.

با ارزش ترین دارایی ما مشتریان ما هستند
TRUSTED BY OUR CLIENTS

فهرست